Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Akcja jest oparta na dwóch 30-sekundowych spotach, w których wykorzystano promujący tegoroczne Męskie Granie singiel „Wataha” nagrany przez zespół na czele z O.S.T.R., Dawidem Podsiadło i Tomaszem Organkiem. Reklamy podkreślają, że widzów na koncertach czekają niezapomniane wrażenia muzyczne i mnóstwo emocji.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internnecie (m.in. w social media), na outdoorze (billboardy, plakaty i siatki wielkoformatowe w miastach, w których odbędą się koncerty w ramach Męskiego Grania) oraz w punktach sprzedaży (limitowana edycja puszek piwa Żywiec, materiały POS).
Marka Żywiec od pierwszej edycji Męskiego Grania w 2010 roku jest wyłącznym sponsorem trasy. Jej organizatorem w br. jest agencja Live, partnerem - fundacja Legalna Kultura, patronem strategicznym - radiowa Trójka, a patronami medialnymi - Gazeta.pl i TVN.
Spoty do kampanii reklamowej przygotowały agencja Ogilvy & Mather i dom produkcyjny Opus Film, reklamy graficzne - agencja Syzygy Warsaw, za działania w internecie odpowiada agencja Gong, za BTL - agencja Just, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: O.S.T.R., Podsiadło i Organek w reklamach koncertów Męskie Granie sponsorowanych przez Żywiec (wideo)