SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

Wpływy reklamowe kolorowych magazynów spadły w I półroczu 2009 roku o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Liderem był tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w I półroczu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 43,7 mln zł (mniej o 14,9 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 43,3 mln zł (5,1 mln zł mniej niż w I półroczu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 38,3 mln zł.

Rok / Miesiąc I-VI.2009
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 1 134 256 486 zł
NEWSWEEK POLSKA 43 727 573 zł
TELE TYDZIEŃ 43 389 404 zł
POLITYKA 38 378 700 zł
VIVA 37 143 283 zł
WPROST 36 812 430 zł

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I półroczu 2009 roku 1 134 256 486 zł wobec 1 294 653 724 zł w 2008 r.

Rok / Miesiąc I-VI.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 1 294 653 724 zł
NEWSWEEK POLSKA 58 662 497 zł
POLITYKA 54 293 650 zł
WPROST 52 126 944 zł
TELE TYDZIEŃ 48 457 314 zł
VIVA 41 520 295 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl