Nowy wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska
Od 1 sierpnia 2007 roku do zespołu Carlsberg Polska dołączy Piotr Chęcielewski, który obejmie stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu.
Piotr Chęcielewski związał swoją dotychczasową karierę zawodową z Masterfoods Polska Sp. z o.o. Przez ostatnich 14 lat w strukturach Masterfoods Polska Sp. z o. o. pełnił funkcje kierownicze w działach sprzedaży i marketingu, zajmując między innymi stanowiska regionalnego dyrektora sprzedaży, marketing managera oraz dyrektora marketingu.
Piotr Chęcielewski zarządzał Segmentem Słodyczy,
obejmującym 11 marek czekoladowych i cukrowych (m.in. Snickers,
Bounty, Mars, Twix, Milky Way), kierując jednocześnie marką
Snickers na poziomie całej Europy Centralnej. W ciągu ostatnich
dwóch lat Piotr Chęcielewski był dyrektorem marketingu w Segmencie
Produktów dla Zwierząt, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i
udziałów wszystkich kluczowych marek, takich jak Pedigree, Chappi,
Whiskas, Kitekat.
Piotr Chęcielewski jest absolwentem Handlu Zagranicznego na
Wydziale Ekonomiczno - Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Ma 39
lat.
Nowy Wiceprezes ds. Marketingu przejmie obowiązki od Sorena Lauridsena. Soren Lauridsen, w ramach awansu w międzynarodowych strukturach Carlsberg Breweries będzie kontynuować swoją karierę w Laosie, gdzie obejmie pozycję Wicedyrektora Generalnego w Spółce Lao Brewery.
Dołącz do dyskusji: Nowy wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska