Nowy tytuł sportowy na rynku
Wydawnictwo Sportlive24 wprowadziło na rynek kolejny magazyn. Tymrazem jest lifestylowy miesięcznik o tematyce sportowejzatytułowany "SportLife". Pierwszy numer skierowanego do mężczyznpisma ukazał się w miniony poniedziałek.
Na łamach magazynu czytelnicy znajdą informacje i zdjęcia zekskluzywnych turniejów i imprez towarzyskich w świecie sportu.Pojawiają się w nim także tematy związane z modą, motoryzacją,prezentacje sprzętu i nowinek technologicznych, a takżenajciekawszych miejsc do aktywnego spędzania wolnego czasu. Wkolejnych numerach będą też sekcje poradnikowe dotyczące różnychdyscyplin sportu.
- Chcemy, by "SportLife" stał się lekturą wszystkich, którzypasjonują się sportem. Przedstawiając w nim prywatne życie sławnychsportowców, a także sportowe pasje gwiazd chcielibyśmy pokazaćczytelnikom, jak ważna w życiu jest aktywność, zachęcić ich doposzerzania zainteresowań - tłumaczy Małgorzata Ziemba, redaktornaczelna pisma.
Redakcja miesięcznika składa się z dziewięciu osób i będziestopniowo poszerzana. Kierująca zespołem Małgorzata Ziembawcześniej była redaktor naczelną pism "Tennis Magazin" oraz "Tenis& Golf". Stanowisko naczelnej "SportLife" łączyć będzie z pracaw roli dziennikarki katowickiego dziennika Sport.
"SportLife" liczy 132 strony, a jego cena wynosi 9,90 zł. Wpierwszym roku sprzedaży magazyn będzie wydawany w nakładzie 30-35tys. egzemplarzy, wydawca nie ujawnia zakładanej sprzedaży.Wprowadzeniu na rynek tytułu nie towarzyszy kampania reklamowa.
Sportlive24 SA poza nowym pismem wydaje obecnie poświęcony piłcenożnej "Magazyn Futbol" oraz piszący o siatkówce "Super Volley".Strategia wydawnictwa zakłada koncentrację na tytułach o tematycesportowej. - Będziemy nadal wzmacniać obecność wśród kibicówkonkretnych dyscyplin sportowych, dostarczając im sprofilowanepisma. Z drugiej strony - dzięki takiemu tytułowi jak "SportLife" -mamy nadzieję na dotarcie do czytelników zainteresowanych sportem wszerszym wymiarze - tłumaczy Mariusz Herman, prezes Sportlive24SA.
Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł sportowy na rynku