SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy serial z Joanną Brodzik hitem Jedynki

Serial "Dom nad rozlewiskiem", emitowany przez TVP1 w niedzielne wieczory, ogląda średnio 4,5 mln widzów. Po trzech odcinkach Jedynka jest liderem rynku wyprzedzając m.in. "Taniec z gwiazdami".

Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd pierwszy odcinek, który przyciągnął 5,08 mln widzów - kolejne zanotowały odpowiednio 4,11 i 4,31 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł 26,2 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 23,95 proc. w komercyjnej grupie docelowej. Przed rokiem TVP1 miała mniej widzów i mniejszy udział w rynku.

domnadrozlewiskiem

'Dom nad rozlewiskiem' wygrywa jak dotąd z konkurencją - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Drugą pozycję w tym paśmie ma TVN nadający "Taniec z gwiazdami" (4,1 mln widzów). Trzecie miejsce przypada Dwójce z 2,33 mln widzów i 13,56 proc. udziału w rynku ("Laskowik i Malicki niedziela wieczór").

Serial oglądają głównie kobiety, osoby powyżej 35 roku życia, a także mieszkańcy małych i największych miast. Ponad 15 proc. widzów legitymuje się wyższym wykształceniem.

brodzikprofil

"Dom nad rozlewiskiem" to opowieść o Małgosi, kobiecie, która traci pracę w agencji reklamowej. Gdy próby znalezienia nowej nie przynoszą rezultatów, bohaterka decyduje się na radykalny krok. Opuszcza stolicę i odwiedza mieszkającą na Mazurach matkę, z którą od lat nie miała kontaktu. W nowym środowisku odzyskuje spokój i zaczyna nowe życie.

Dołącz do dyskusji: Nowy serial z Joanną Brodzik hitem Jedynki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl