Nowy dział w miesięczniku 'Sukces'
Od wrześniowego numeru miesięcznik "Sukces" (Multico-Press) wzbogacił się o dział Psychologia Biznesu, w którym znajdą się głównie reportaże i wywiady na temat psychologii, której obszarem badawczym jest sukces.
Do wydania dołączony został też trzeci bezpłatny dodatek z serii "Ludzie, Biznes, Pieniądze". Numer wrześniowy "Sukcesu" ukazał się w objętości liczącej 153 strony (+25 stron dodatku), nakładzie 60 tys. egz. i standardowej cenie 7,80 zł.
Wydanie ma wesprzeć kampania reklamowa w Radiu Zet. Dodatkowo numer będzie promowany przy okazji imprezy Air Show 2009, która odbędzie się w Radomiu w najbliższy weekend.
Średnia sprzedaż ogółem "Sukcesu" w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 24 764 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Nowy dział w miesięczniku 'Sukces'