SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa osoba w dziale reklamy Top Gear

Do działu reklamy miesięcznika motoryzacyjnego "Top Gear" (HubertBurda Media Polska) dołączyła Sylwia Olszanka, która objęłastanowisko senior account executive.

Olszanka z motoryzacją związana jest od 10 lat. Wcześniejpracowała m.in. w  Wydawnictwie Bauer w dziale reklamy tygodnika"Motor" i miesięcznika "Auto Moto" oraz w firmie Migut Media wdziale reklamy tygodnika "Motor". Ukończyła Akademię Sztuk Pięknychw Łodzi.

Działem reklamy miesięcznika "Top Gear" kieruje JanuszJędrzejczak.

Dołącz do dyskusji: Nowa osoba w dziale reklamy Top Gear

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
Witam i Gratuluje- to bardzo miła i przesympatyczna osoba , życzę powodzenia :-)
odpowiedź