Nowa marka Dax Cosmetics z twarzą Anny Marii Jopek
Piosenkarka Anna Maria Jopek została twarzą nowej marki kosmetykówo nazwie Yoskine, którą wprowadza firma Dax Cosmetics.
Nowa marka Yoskine kierowana jest do aktywnych i dbających osiebie pań powyżej 40 roku życia. Seria zawiera kosmetyki przeciwstarzeniu i wiotczeniu skóry.
Ambasadorką marki została piosenkarka Anna Maria Jopek. Umowadotycząca promocji marki została podpisana na kilka miesięcy.Wizerunek artystki pojawi się najpierw w kampanii prasowej. Ruszyona w grudniu i potrwa do stycznia. Obejmie prasę kobiecą imagazyny lifestylowe. Wiosną działania zostaną rozszerzone otelewizję -w spocie również wystąpi Anna Maria Jopek.
Niewykluczone, że działania w ramach wiosennej kampanii obejmąjeszcze inne media.
Kreację przygotowuje agencja Czteryczwarte, która także jestautorem nazwy nowej marki. Media planuje i zakupi Mindshare Polska,któa współpracowała także przy tworzeniu koncepcji markiYoskine.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka Dax Cosmetics z twarzą Anny Marii Jopek