„Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” w reklamach TXM (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowych TXM (należącej do grupy kapitałowej Redan). W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku”, ubrania prezentowane w spocie zostaną w sklepach oznaczone metkami „Produkt z TV”.
- Naszym głównym celem jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może być modna, zgodna z aktualnymi trendami fashion, a jednocześnie bardzo atrakcyjna cenowo. Mimo że tworzymy jedną z największych w Polsce odzieżowych sieci handlowych, z ponad 300 sklepami, często jeszcze konsumenci nie mają świadomości, że w naszych sklepach mogą znaleźć różnorodny i bardzo atrakcyjny wybór odzieży dla całej rodziny oraz artykułów domowych - opisuje założenia kampanii Lech Przemieniecki, prezes spółki TXM.
W reklamach jest też prezentowana oferta ubrań wiosenno-letnich dla całej rodziny, które w sklepach TXM będą oznaczone metkami „Produkt z TV”. Ponadto kampania reklamuje sklep internetowy txm24.pl.
Spot pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” przez najbliższe trzy tygodnie będzie emitowany w kanałach z oferty TVN, Polsat oraz TVP. Ponadto kampania obejmuje mailing i gazetkę promocyjną.
Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Big Idea Promotions, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Easymedia.
TXM podkreśla, że jej tegoroczne wydatki marketingowe będą o 50 proc. wyższe niż zeszłoroczne. Głównym kanałem komunikacji z klientami nadal będą gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie. - Taka forma komunikacji z klientem aktualnie zapewnia nam najlepsze efekty sprzedażowe - uzasadnia Lech Przemieniecki.
Dołącz do dyskusji: „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” w reklamach TXM (wideo)