Nie będzie zwolnień w RMF FM
Radio RMF FM nie planuje zwalniać, ani zamrażać płac swoim pracownikom. Marek Dworak - prezes Broker FM (właściciel radia RMF FM) - twierdzi jednak, że kryzys to głównie wyzwanie dla działu reklamy.
Marek Dworak - prezes Broker FM - w rozmowie z portalem
Wirtualnemedia.pl zapewnił, że mimo kryzysu i gorszej sytuacji na
rynku reklamowym, RMF FM nie planuje zwalniać czy też zamrażać płac
swoim pracownikom.
- W firmie kryzys przejawia się zwiększoną aktywnością i
zaangażowaniem na wszelkich frontach - powiedział portalowi
Wirtualnemedia.pl Marek Dworak. - Dział reklamy musi być bardziej
przekonywujący w pokazywaniu skuteczności radia w kampaniach
reklamowych - dodał.
Zdaniem Dworaka dział reklamy stacji musi być bardziej aktywny, gdyż wiedza o tym, że reklamy zamieszczonej w RMF FM może w ciągu jednego dnia wysłuchać ponad 10 mln potencjalnych konsumentów danego produktu nie jest jeszcze powszechna. - Muszą przekonywać, że mimo znacznej obniżki cen w telewizji, reklama radiowa jest nadal tania i skuteczna - twierdzi.
Prezes Brokera jeszcze większej kreatywności oczekuje od działu
promocji. Twierdzi, że pracownicy zatrudnieni w tym dziale muszą
być bardziej efektywni. - Informacja o tym, że stacje radiowe
wchodzące w skład naszej grupy robią atrakcyjny dla słuchaczy
program musi dotrzeć do tych którzy jeszcze nie są o tym przekonani
- mówi Marek Dworak.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego
kraju w I kwartale 2009 r., udział stacji w rynku radiowym wyniósł
25,8 proc. - wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown
Company.
Dołącz do dyskusji: Nie będzie zwolnień w RMF FM