SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nie będzie zwolnień w RMF FM

Radio RMF FM nie planuje zwalniać, ani zamrażać płac swoim pracownikom. Marek Dworak - prezes Broker FM (właściciel radia RMF FM) - twierdzi jednak, że kryzys to głównie wyzwanie dla działu reklamy.

Marek Dworak - prezes Broker FM - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapewnił, że mimo kryzysu i gorszej sytuacji na rynku reklamowym, RMF FM nie planuje zwalniać czy też zamrażać płac swoim pracownikom.

- W firmie kryzys przejawia się zwiększoną aktywnością i zaangażowaniem na wszelkich frontach - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Dworak. - Dział reklamy musi być bardziej przekonywujący w pokazywaniu skuteczności radia w kampaniach reklamowych - dodał.

Zdaniem Dworaka dział reklamy stacji musi być bardziej aktywny, gdyż wiedza o tym, że reklamy zamieszczonej w RMF FM może w ciągu jednego dnia wysłuchać ponad 10 mln potencjalnych konsumentów danego produktu nie jest jeszcze powszechna. - Muszą przekonywać, że mimo znacznej obniżki cen w telewizji, reklama radiowa jest nadal tania i skuteczna - twierdzi.

Prezes Brokera jeszcze większej kreatywności oczekuje od działu promocji. Twierdzi, że pracownicy zatrudnieni w tym dziale muszą być bardziej efektywni. - Informacja o tym, że stacje radiowe wchodzące w skład naszej grupy robią atrakcyjny dla słuchaczy program musi dotrzeć do tych którzy jeszcze nie są o tym przekonani - mówi Marek Dworak.

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w I kwartale 2009 r., udział stacji w rynku radiowym wyniósł 25,8 proc. - wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Dołącz do dyskusji: Nie będzie zwolnień w RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl