„Newsweek Polska” z tęczowym logo na Miesiąc Dumy
W związku z Miesiącem Dumy mniejszości seksualnych tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zmieniło kolorystykę swojego logo z czerwonej na tęczową.
Logo „Newsweek Polska” ma tęczowe kolory zarówno w wersji drukowanej tygodnika, jak i na jego portalu internetowym. - W ten sposób solidaryzujemy się z osobami LGBTQIA+, dla których czerwiec to Miesiąc Dumy - podkreśla redakcja.
W nowym numerze „Newsweeka” zamieszczono wywiad z transpłciową aktywistka Mają Heban.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- W Polsce, gdzie zblatowana z Kościołem katolickim władza promuje jeden "święty" model rodziny i miłości, osoby LGBTQIA+ traktowane są jak obywatele drugiej kategorii. Nie może być na to zgody w demokratycznym państwie prawa, za które wciąż Polska chce uchodzić - podkreśla redaktor naczelny „Newsweeka” Tomasz Sekielski na portalu tygodnika, w komentarzu zatytułowanym „Stoimy po stronie tych, którym w imię politycznych interesów odmawia się ludzkiej godności”.
- Jak pisała swego czasu trans aktywistka Maja Heban, "żeby zrozumieć Miesiąc Dumy, trzeba najpierw zaznać tęczowego wstydu". Bo, czy ktoś, kto nie doznał przemocy, upokorzenia, odrzucenia w związku ze swoją tożsamością płciową lub orientacją seksualną może w pełni zrozumieć dumę z przetrwania, z bycia sobą na przekór skostniałym społecznym relacjom i konkretnym osobom, które z nienawiści do wszystkiego, co "inne" gotowe są do największych podłości? - pyta Sekielski.
#autopromocja | W najnowszym Newsweeku:
— Newsweek Polska (@NewsweekPolska) June 4, 2023
🔴Kulisy decyzji Andrzeja Dudy: https://t.co/ONNrwR1xFE
🔴Kaczyński nie spodziewał się takiej reprymendy: https://t.co/DrwdbnkbJR
🔴Uczciwe wybory nie są już możliwe: https://t.co/QyifniVMWH
Więcej: https://t.co/FiHCbQk5fX pic.twitter.com/3BOS6qsJH7
W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Newsweek Polska” wynosiła 53 683 egz., o 18,2 proc. mniej niż rok wcześniej (dane Polskich Badań Czytelnictwa).
Tomasz Sekielski jest naczelnym tygodnika od połowy ub.r.
Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” z tęczowym logo na Miesiąc Dumy