Angelika Kucińska, Marta Niedźwiecka, Alicja Szemplińska i Miłosz Wiatrowski w nowej ramówce newonce
Internetowa platforma newonce rozpoczyna jesienno-zimową ramówkę, w której nowe audycje będą prowadzili m.in. Marta Niedźwiecka, Angelika Kucińska, Miłosz Wiatrowski, Przekosa, Alicja Szemplińska, CatchUp, Frank Leen, Michał Anioł i nghtlou. Równocześnie treści z witryny newonce.sport są włączane do głównej platformy newonce.
Ramówkę radia newonce podzielono na dwie główne części. - W dzień jesteśmy „radio heads”, gramy na żywo, uprzyjemniamy wam czas. Po południu zamieniamy się w „talking heads”, ale bez przesady, bo nawet najbardziej wymagające formaty będą teraz nasycone większą niż wcześniej dawką muzyki - opisuje Marta Malinowska, która w newonce szefuje obszarowi audio.
W nowej ramówce Marta Niedźwiecka, która wcześniej tworzyła już podcast „O Zmierzchu”, razem z Angeliką Kucińską będzie prowadziła audycję „Szósty Zmysł”. Będą opowiadały, jak popkultura sprzęga się z rzeczywistością i co mówi o nas. Łukasz Bogusławski w cyklu „Overthinkers” będzie mówił o zdrowiu, psychice i próbie odnalezienia się w rzeczywistości.
Do składu prowadzących audycję publicystyczną „Status” dołączy Miłosz Wiatrowski. Natomiast Magda Linke-Koszek, szefowa Her Impact, w podcaście “Gdzie jest mój hajs?” pomoże słuchaczom ogarnąć własne budżety.
Nowością jest też „trzy po trzy” - wspólna audycja CatchUpa, Frank Leena i Michała Anioła, którzy będą rozmawiać o muzyce, przygodach, nowinkach, życiu. Nowym głosem pasma dziennego będzie prezentująca nowy soul i r’n’b Alicja Szemplińska. Konrad Tułak, który jako nghtlou jest autorem wielu klipów, w tym dla Maty czy CatchUpa, w cyklu „Widać mnie?” będzie rozmawiał z młodymi twórcami o tym, czy muzyka ma szanse dzisiaj zaistnieć bez strony wizualnej.
Przekosa w swoim autorskim programie połączy radio z Twitchem. Z kolei Lech Podhalicz z Martą Malinowską w audycji „Vibe Check” w zupełnie nowym, rozrywkowym formacie, wraz z gośćmi będą sprawdzać, jaki klimat towarzyszy bieżącym zjawiskom muzycznym.
Wieczorem emitowane będzie pasmo muczyne „Headliners” zapowiadane jako sezonowe rezydencje z djami, raperami, producentami i artystami, których znacie z festiwali, koncertów i imprez. Z nowości pojawią się Hermeneia, Cichoń z eemzetem oraz ekipa Dreamland Syndicate.
W newonce serial ze Steezem
W jesienno-zimowej ofercie newonce będzie również serial audiowizualny, którego bohaterem będzie Steez (producent, połowa zespołu PRO8L3M). Inne formaty wideo to m.in. „Japa Pełna” - reelsowo-tiktokowa seria o najoryginalniejszych i najdziwniejszych potrawach serwowanych przez restauracje, a także cykl luźnych rozmów przy hotpocie – tradycyjnym chińskim daniu – utrzymany w randkowym klimacie i inspirowany serią Chicken Shop Date.
- Zaprezentujemy również serię „Q&A” oraz cykl „WAY” , w którym przyjrzymy się od backstage’u procesom kreatywnym różnych twórców i twórczyń. Będziemy też kontynuować wywiady w formie spacerów po ważnych dla artystów i artystek dzielnicach. Nie zabraknie rapowych live’ów, ale w odmienionej formie. Z kolei na Twitchu będziemy przeglądać polski internet i komentować aferki, odpały i absurdy - zapowiada Lech Podhalicz, redaktor naczelny serwisu newonce.
Audycje w newonce dalej będą prowadzić Joanna Podgórska (z audycją/podcastem w odświeżonej formule), Dwie Dupy o Dupie, Aleksandra Przegalińska, Kamil Bałuk i prowadząca kilka programów Agnieszka Szydłowska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Robimy radio, podcasty, streamy, filmy i teksty o rzeczach, które interesują młodych ludzi. Zakopujemy stare podziały, bo dziś audycja może być jednocześnie streamem na Twitchu, wywiad wideo jednym życiem żyje na YouTube, a drugim na TikToku, a artykułem może być audiodeskrypcja podcastu. Nasi odbiorcy konsumują te treści na swoich ulubionych platformach (w tym na naszej) i w ich poczuciu mówi do nich jeden newonce - wylicza Mih Michalski, CEO newonce.media.
newonce.sport połączone z newonce
Z końcem października wszystkie treści z serwisu i aplikacji newonce.sport przeniesione na platformę newonce. Równocześnie każdy subskrybent w pakiecie sportowym zostanie przeniesiony do subskrypcji newonce.club, która nadaje dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisie i aplikacji newonce.
Nową ramówkę newonce wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Mamy tak samo”. Ma ona podkreślać, że zespół newonce stoi po tej samej stronie do odbiorcy - poprzez publikowane treści otwiera się na nich, pokazując swój punkt widzenia i zapraszając do dyskusji. Kampanię wymyślili Weronika Biniek i Kuba Miński z newonce, a zrealizował kolektyw Nice People.
Pod koniec ub.r. newonce.media wprowadziła ofertę subskrypcyjną newonce.club obejmującą m.in. podcasty i artykuły. Miesięcznie kosztuje 29 zł, przez pierwszy miesiąc cena wynosi 5 zł. Pod koniec stycznia newonce.club miał 6 tys. płacących użytkowników, a obecnie subskrybentów jest 8,5 tys.
W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto, z jej oferty subskrypcyjnej newonce.club korzysta obecnie 8,5 tys. użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Angelika Kucińska, Marta Niedźwiecka, Alicja Szemplińska i Miłosz Wiatrowski w nowej ramówce newonce
Najpierw Damian Ukeje który śpiewał w jinglach Rock Radia a teraz Alicja szemplińska w newonce Radio