Neuron PR projektowo dla Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych
Agencja Neuron PR odpowiada za strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej" Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
W ramach współpracy, zespół agencji przeprowadził strategiczny warsztat komunikacyjny z udziałem pracowników klienta oraz przedstawicieli archiwów państwowych. Na bazie wniosków z warsztatu przygotowany został szczegółowy plan komunikacji obejmujący działania PR i marketingowe.
– Zaproponowana przez Neurona warsztatowa metoda pracy umożliwiła sprawne zebranie niezbędnych informacji oraz wspólne uzgodnienie celów biznesowych i komunikacyjnych projektu. Dzięki temu plan działań powstał w założonym terminie i jest dobrze osadzony w realiach budżetowych – mówi Maciej Gajewski, dyrektor departamentu Organizacji i Udostępniania Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
Strony nie zdradzają, jak doszło do nawiązania współpracy.
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych to centralny urząd administracji rządowej podległy Ministrowi Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zarządzana przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych sieć 33 archiwów gromadzi, przechowuje, opracowuje, zabezpiecza i udostępnia materiały archiwalne od czasów średniowiecza do czasów dzisiejszych.
Dołącz do dyskusji: Neuron PR projektowo dla Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych