Netto stawia na nowy koncept sklepu. Na początek w Gdańsku
W gdańskim centrum handlowym Madison zostanie otwarty pierwszy w Polsce sklep Netto w nowej formule. Duńska sieć nie podaje dokładnego terminu, wiadomo tylko, że będzie to jesień.
Gdańskie Netto w galerii Madison zyska nowy, elegancki wystrój. Oferta wzbogaci się o większą ilość warzyw, owoców, pieczywa, mięsa i artykułów convenience, czyli gotowych dań obiadowych do podgrzania. Ostatnia z wymienionych kategorii sprzedawana będzie w osobnym dziale.
Jak wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Mariola Skolimowska, PR & communications manager sieci Netto, o wyborze lokalizacji zadecydowała "wyjątkowość miejsca". - Galeria Madison jest bardzo dogodnie zlokalizowana (bliskość dworca PKP i gdańskiej starówki), sama Galeria jest obiektem prestiżowym i gwarantującym przyciągnięcie wielu nowych klientów. Nowy koncept Netto jest wizjonerski i zależało nam na odpowiednim wyborze miejsca, w którym moglibyśmy to w pełni zaprezentować - mówi nam przedstawicielka Netto.
W planach są kolejne sklepy w tym formacie, Netto szuka już odpowiednich lokacji.
"Koncept 3.0"
Mariola Skolimowska dodaje, że "koncept 3.0" Netto powstał w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów.
- Podążamy za potrzebami i oczekiwaniami klienta i staramy się im sprostać - wyrazem tego jest właśnie nowy koncept Netto (nazwany przez nas konceptem "3.0"). Ekologia, nowoczesność, zachęta do zdrowego odżywiania, prostota w komunikacji i prostota w wystroju wnętrza, wygoda zakupów - to są jego najważniejsze cechy. Ten kierunek rozwoju jest dziś nieunikniony, co potwierdzają zarówno nasze wewnętrzne badania, jak i badania trendów konsumenckich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. menadżerka ds. komunikacji Netto.
Netto należy do duńskiej spółki Dansk Supermarked. W naszym kraju działa 368 sklepów sieci. Pierwszy otwarto w 1995 roku w Szczecinie. Netto prowadzi też działalność w Danii, Niemczech i Szwecji.
Dołącz do dyskusji: Netto stawia na nowy koncept sklepu. Na początek w Gdańsku