NetSprint.pl wprowadził reklamy kontekstowe na Łotwie
NetSprint.pl wdrożył system internetowej reklamy kontekstowej na Łotwie. Rozwiązanie o nazwie nsContext zostało przygotowane dla firmy Textads.
NetSprint.pl zajął się technologiczną częścią wprowadzenia systemu internetowej reklamy kontekstowej nsContext na kilkuset stronach łotewskojęzycznych, które należą do sieci Textads. - Sporym wyzwaniem było stworzenie oddzielnej kategorii dla serwisów rosyjskojęzycznych i takie indeksowanie reklam, aby te rosyjskie nie wyświetlały się na stronach łotewskojęzycznych i odwrotnie - opisuje Marcin Górski, dyrektor działu systemów reklamowych w NetSprint.pl. Firma dostosowała też system do fleksji języka łotewskiego i dostarczyła know-how w zakresie sprzedaży i optymalizacji emisji reklam.
We wrześniu NetSprint.pl wdrożył to rozwiązanie na kontrolowanych przez Textads stronach litewskojęzycznych. - Wkrótce planujemy wprowadzenie systemu nsContext w Estonii, dzięki czemu będzie działał we wszystkich krajach bałtyckich - zaznacza Andrius Avinas, dyrektor zarządzający Textads.
Dołącz do dyskusji: NetSprint.pl wprowadził reklamy kontekstowe na Łotwie