Rodzinna sukcesja w reklamie kredytu dla firm w Nest Banku (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowo-produktowej kampanii reklamującej Nest Bank. Akcję, promującą ofertę kredytów dla firm, przygotowały firmy Unlimited, Propeller Film i Made in PR.
- Nasza najnowsza reklama nie jest o ułatwieniach w kredytowaniu dla rodzinnych firm. Jest o tradycjach, ciężkiej pracy wielu pokoleń i z trudem budowanej reputacji. Skupiamy się na emocjach bliskich naszym klientom oraz na wartościach, które rozumieją i wyznają. Produkt jest pochodną tych wartości i przekazu, który budujemy w naszym spocie - opisuje Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.
Głównym bohaterem spotu jest znany z poprzednich reklam Nest Banku starszy mężczyzna, który opowiada wnukom o swoim zakładzie fotograficznym, teraz prowadzonym przez jego syna.
Działania reklamujące Nest Bank, powstały z połączenia BIZ Banku i Banku Smart, są prowadzone od listopada ub.r. Pierwsza odsłona miała charakter stricte wizerunkowy, a w prowadzonej od połowy czerwca wspierana jest promocja kredytu na foteliki samochodowe dla dzieci.
Obecna kampania obejmuje też cykl webinarów na temat sukcesji prowadzonych przez Tomasza Budziaka, specjalistę w zakresie doradztwa firm rodzinnych. W serwisie internetowym i oddziałach Nest Banku pojawi się też cykl materiałów o tej tematyce.
Nowy spot jest emitowany od 3 lipca w kanałach ogólnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz tematycznych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za wsparcie public relations odpowiada agencja Made in PR.
Dołącz do dyskusji: Rodzinna sukcesja w reklamie kredytu dla firm w Nest Banku (wideo)