"National Geographic" dla dzieci już na rynku
Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło na rynek nowy magazyn popularnonaukowy "National Geographic Kids" przeznaczony dla dzieci powyżej 7. roku życia. Numer zerowy ukazał się wczoraj w postaci insertu do październikowego wydania "National Geographic Polska".
W "National Geographic Kids" znaleźć można materiały edukacyjne z zakresu tematyki przyrodniczej, geografii, techniki i ekologii, z elementami nauki języka angielskiego. Są także stałe rubryki redagowane przez Beatę Pawlikowską, dr Dorotę Sumińską i Martynę Wojciechowską. Na łamach pisma dzieci znajdą również gry i quizy oraz ciekawostki popularnonaukowe. Planowany jest też dziecięcy konkurs fotograficzny. Objętość magazynu wynosi 36 stron.
Pismo będzie miesięcznikiem i od pierwszego numeru będzie sprzedawane wyłącznie w prenumeracie. Cena półrocznej prenumeraty wyniesie 49,90 zł.
Przygotowaniem artykułów, koncepcją i układem graficznym magazynu zajmuje się zespół redakcyjny "National Geographic Polska".
Promocja nowego miesięcznika obejmuje prasę, internet, telemarketing oraz inne działania BTL. Za przygotowanie kampanii i zaplanowanie mediów odpowiedzialny był dział marketingu G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: "National Geographic" dla dzieci już na rynku