SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl

Miesięcznik „National Geographic Kids” (Edipresse) uruchomił własną stronę internetową. Pod adresem Natgeokids.pl znaleźć można zdjęcia dzikiej przyrody, ciekawostki, konkursy i inne treści, publikowane także przez użytkowników. Prace nad portalem cały czas trwają.

„National Geographic Kids” ukazał się w wydawnictwie Edipresse po raz pierwszy w sierpniu ub. roku, jednak dopiero od lutego 2019 roku wydawca zdecydował o stałym, comiesięcznym pojawianiu się go na rynku. Od początku roku trwały też prace nad uruchomieniem strony internetowej magazynu, prowadzone przez jego zespół redakcyjny. Prace nad strukturą i layoutem dobiegły końca i od kilku dni witryna jest już dostępna dla użytkowników zarówno w wersji desktopowej, jak i dla użytkowników urządzeń mobilnych.  

- Bardzo zależało nam na tym, by polski interfejs był przejrzysty, intuicyjny oraz jak najlepiej dopasowany do potrzeb naszych użytkowników i ich rodziców. W najbliższej przyszłości planujemy znacząco rozbudować sekcję z treściami wideo,  dotyczącymi reportaży zarówno z Polski, jak i różnych stron świata oraz podstronę z krótkimi tekstami dotyczącymi niesamowitych zjawisk zachodzących w przyrodzie i nauce - zapowiada Magdalena Cylejewska, zastępca dyrektor zarządzającej platformy Creative Publishing w wydawnictwie Edipresse.

 

Na stronie użytkownicy znajdą m.in. zdjęcia dzikiej przyrody, teksty przyrodnicze, a także treści publikowane przez młodych reporterów. Redakcja zaprosiła do współpracy w tym zakresie podróżnika, blogera i aktora Szymona Radzimierskiego, młodych youtuberów wyłonionych w konkursie przeprowadzonym na łamach magazynu (Olga Panewczyńska, Michał Ambroziewicz i Julia Grin-Zuchowska) oraz harcerzy ze Związku Harcerstwa Polskiego.

Na stronie magazynu można także przeczytać informacje o bieżącym i poprzednich numerach magazynu oraz zamówić jego prenumeratę. Portal natgeokids.pl będzie promowany w prasie z portfolio wydawcy („Viva”, „Party”, „Flesz”, „The Amazing World of Gumball”, „National Geographic Kids”) oraz w internecie: na YouTubie, Facebooku, Instagramie. Zaplanowano również kampanię Google Display Network w serwisach showbiznesowych (Pudelek.pl, Kozaczek.pl, Plotek.pl, Jastrząbpost.pl, Plejada.pl, Party.pl, Viva.pl, Wizaż.pl).

„National Geographic Kids” to magazyn dla dzieci w wieku 7-12 lat. W 2018 roku Edipresse otrzymało licencję na jego wydawanie od National Geographic Partner, właściciela telewizji National Geographic.

Z danych ZKDP wynika, że w maju br. średnia sprzedaż miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) wyniosła 24 666 egz.

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. serwisy internetowe Grupy Edipresse zanotowały 7,72 mln realnych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl