SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najważniejsze wydarzenia 2019 roku i prognozy na 2020 rok prezentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik

O tym, co było najważniejsze w 2019 roku, co było sukcesem, a co porażką w minionym roku oraz czego możemy spodziewać się w tym roku pisze dla Wirtualnemedia.pl Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik.

WYDARZENIE ROKU
Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk. Od wielu lat mówiło się o tym, że Polka zasługuje na tę prestiżową nagrodę i w końcu ją zdobyła. Jej umiejętność łączenia intensywnych wcieleń i efemerycznej nierzeczywistości, intymnych obserwacji i mitologicznych obsesji czyni ją jedną z najbardziej oryginalnych pisarek naszych czasów. Ta prestiżowa nagroda to także doskonała okazja do promocji Polski na arenie międzynarodowej.

SUKCES ROKU
Proekologiczne postawy marek i decydentów. Musimy już teraz zacząć budować świadomość i uczyć młode pokolenia racjonalnego korzystania z zasobów. Wyraźnie widać, że świat w końcu nie tylko mówi o ekologii, ale też działa. Dowodem na to może być ogromna liczba kampanii marketingowych o tematyce proekologicznej i oczywiście tytuł człowieka roku dla Grety Thunberg.

PORAŻKA/ROZCZAROWANIE ROKU
Mało efektywna promocja Polskiej Fundacji Narodowej w Stanach Zjednoczonych. W ostatnich tygodniach na jaw wyszły niepokojące fakty, z których wynika, że podejmowane działania były nieefektywne i przepłacone. Tak strategiczny projekt powinien być prowadzony przez najlepszych specjalistów, a działania powinny być odpowiednio zaplanowane i zrealizowane.

CZŁOWIEK ROKU
Greta Thunberg i Olga Tokarczuk
. Młoda aktywistka dzięki swej bezpardonowej walce zasłużyła na tytuł człowieka roku. Z kolei nasza noblistka to jedna z najbardziej twórczych literatek, która także angażuje się w codzienne życie społeczeństwa i aktywnie komentuje bieżące wydarzenia.

SERWIS/KAMPANIA/PROJEKT ROKU
Ostatni Twój Weekend. Niestandardowa akcja przygotowana przez portal Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R zdobyła nie tylko najważniejsze branżowe nagrody, ale przede wszystkim poruszyła niezwykle ważny społeczny temat. Całe pokolenie współczesnych mężczyzn z wypiekami na twarzy kupowało “Twój Weekend”, by spróbować zakazanego owocu, podglądać “dorosłe sprawy”, czerpać wiedzę o seksie i dziewczynach. Inne źródła edukacji seksualnej praktycznie nie istniały. Dziś są naszymi ojcami, współpracownikami, szefami, kolegami, często nieświadomymi stereotypów, którymi wciąż się posługują. Dlatego potrzebujemy szczerej dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie.

TREND ROKU
Budowanie relacji z klientami, działania omnichannel oraz personalizacja przekazu. Z doświadczenia wiem, że klienci nie oczekują już tylko gotowego produktu, ale też wartości dodanych: wiedzy i umiejętności, chcą, żeby marka odzwierciedlała ich wewnętrzne „ja” i komunikowała się z nimi w spersonalizowany sposób. Naszym zadaniem jest odpowiedzenie na te potrzeby. Trendem na pewno jest dalszy rozwój obszaru usług, które stają się integralną częścią sprzedaży produktów. W obecnych czasach sam produkt to nie wszystko. Klienci mają co raz większe potrzeby i oczekiwania, a podczas zakupów poszukują wartości dodanej. Jako Komputronik dokładamy wszelkich starań, aby sprostać tym wymaganiom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty usług dodatkowych m.in. o: nowoczesne formy płatności, elastyczne raty, ubezpieczenie i natychmiastową wysyłkę produktu oraz profesjonalne doradztwo i wsparcie serwisowe.

PROGNOZY NA 2020 ROK
Dalszy rozwój digital’u, e-commerce i personalizacja przekazu. Marki będą jeszcze częściej korzystać z danych, które pozostawiamy w sieci, by móc jeszcze efektywniej prowadzić swoją komunikację.


Dołącz do dyskusji: Najważniejsze wydarzenia 2019 roku i prognozy na 2020 rok prezentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl