Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe
Tygodnik "Newsweek Polska" odnotował największe wpływy reklamowe w 2008 roku, ostro w dół "Wprost". Wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 2,6 mld zł.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w 2008 roku wzrost cennikowych wpływów netto z reklam do 123 mln zł (więcej o 10,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2007 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Polityka" (Polityka Spółdzielnia
Pracy) - 108,14 mln zł (4,9 mln zł mniej niż w 2007 r.).
Trzecie miejsce przypadło dla tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) -
98,69 mln zł (spadek o 26 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w 2008 roku 2,6 mld zł
wobec 2,4 mld zł w 2007 r.
Rok / Miesiąc | I-XII.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 2 637 983 450 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 123 197 054 zł |
POLITYKA | 108 144 554 zł |
WPROST | 98 695 930 zł |
TELE TYDZIEŃ | 97 146 728 zł |
VIVA | 81 925 826 zł |
Rok / Miesiąc | I-XII.2007 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 2 437 076 114 zł |
WPROST | 124 924 068 zł |
POLITYKA | 113 123 065 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 112 516 093 zł |
VIVA | 78 900 917 zł |
CLAUDIA | 75 385 660 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe