SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

Tygodnik "Newsweek Polska" odnotował największe wpływy reklamowe w 2008 roku, ostro w dół "Wprost". Wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 2,6 mld zł.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w 2008 roku wzrost cennikowych wpływów netto z reklam do 123 mln zł (więcej o 10,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2007 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 108,14 mln zł (4,9 mln zł mniej niż w 2007 r.).

Trzecie miejsce przypadło dla tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) - 98,69 mln zł (spadek o 26 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w 2008 roku 2,6 mld zł wobec 2,4 mld zł w 2007 r.

Rok / Miesiąc I-XII.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 2 637 983 450 zł
NEWSWEEK POLSKA 123 197 054 zł
POLITYKA 108 144 554 zł
WPROST 98 695 930 zł
TELE TYDZIEŃ 97 146 728 zł
VIVA 81 925 826 zł

Rok / Miesiąc I-XII.2007
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 2 437 076 114 zł
WPROST 124 924 068 zł
POLITYKA 113 123 065 zł
NEWSWEEK POLSKA 112 516 093 zł
VIVA 78 900 917 zł
CLAUDIA 75 385 660 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl