SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na dobre i na złe” z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł.

„Na dobre i na złe”, fot TVP „Na dobre i na złe”, fot TVP

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.40, w okresie od 3 września 2014 roku do 10 czerwca 2015 roku. Średnia widownia właśnie zakończonego sezonu wyniosła 5,27 mln osób, co przełożyło się na 32,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 25,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Trzy topowe odcinki „Na dobre i na złe”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

28-01-2015

20:42:23

5 855 798

35,47%

07-01-2015

20:42:58

5 815 627

34,71%

03-12-2014

20:42:57

5 792 136

35,60%

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek serialu, pokazany 28 stycznia br. Zgromadził on przed telewizorami 5,86 mln oglądających.

W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP1, która emitowała wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiągała już tylko 9,86 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne i „Top Chef”; 9 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 6,67 proc.). Także wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, TVP1 i TVN.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Na dobre i na złe

5 274 361

32,82%

25,18%

TVP1

1 584 098

9,86%

9,27%

Polsat

1 446 558

9,00%

13,38%

TVN

1 071 355

6,67%

8,49%

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w analizowanym okresie wyniosły 45,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku. Nowe odcinki widzowie stacji zobaczą po wakacjach.

Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kuba
Obecne "Na dobre i na złe" to tylko świetny Falkowicz i absolutnie nic poza tym
0 0
odpowiedź
User
takżę kuba
Taka mała zawiść. A jeżeli fakty są takie tym gorzej dla faktów.
0 0
odpowiedź
User
Jakub, a co!
Bez Zosi, Kuby, Bruna, Mariolki, Mejera, Adama Pawicy i wielu innych dawnych fajnych postaci ten serial już nie jest tak fajny. Pozbyli się całej pierwotnej obsady, wprowadzili dziesiątki nowych postaci i udają, że to wciąż jest ten sam serial! Nie jest... Powinni już kilka lat temu skończyć "Na dobre i na złe" i kręcić nowy serial, pod nowym tytułem, z tymi nowymi postaciami.
0 0
odpowiedź