SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na dobre i na złe” straciło 370 tys. widzów, ale TVP2 i tak zdystansowała konkurencję. 35 mln zł z reklam

„Na dobre i na złe” w sezonie 2015/2016 oglądało średnio 4,90 mln osób, o 370 tys. widzów mniej niż w poprzednim. Serial nadal jednak dał TVP2 pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 34,88 mln zł.

„Na dobre i na złe”, fot TVP „Na dobre i na złe”, fot TVP

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.45, w okresie od 2 września ub.r. do 8 czerwca br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków serialu wyniosła 4,90 mln osób, co przełożyło się na 31,15 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 3 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 5,34 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Na dobre i na złe”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-02-2016

20:44:15

21:32:49

5 339 296

33,51%

24-02-2016

20:46:36

21:35:11

5 304 666

33,14%

07-10-2015

20:46:10

21:34:49

5 279 820

33,05%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 370 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 3 września 2014 roku do 10 czerwca 2015 roku) produkcję śledziło średnio 5,27 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 32,82 proc. oraz 25,18 proc. udziału.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajął Polsat, który emitował wtedy filmy fabularne oraz „Top Chef’a” i osiągał już tylko 9,01 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (m.in. „Kryptonim Szef”, serial „Tajemnica jeziora”, filmy dokumentalne oraz mecze piłki nożnej; 7,43 proc.), a czwarty - TVN („Kto poślubi mojego syna?” i „Singielka”; 6,08 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zdystansowała konkurencję, a Polsat zajął miejsce drugie. Trzeci był już jednak TVN, który wypadł lepiej od Jedynki.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - Na dobre i na złe

4 896 250

31,15%

1 498 590

23,97%

Polsat

1 415 911

9,01%

817 372

13,07%

TVP1

1 168 383

7,43%

416 662

6,66%

TVN

955 296

6,08%

502 393

8,04%

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2015/2016 wyniosły 34,88 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one wyższe - uplasowały się na poziomie 45,08 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Przypomnijmy, że obecne umowy firmy Artrama (która produkuje „Na dobre i na złe”) z TVP na realizację serialu obowiązują do końca br. Nowe odcinki produkcji Dwójka będzie pokazywać od września br.

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie Dwójki od 1999 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” straciło 370 tys. widzów, ale TVP2 i tak zdystansowała konkurencję. 35 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
"Na dobre i na złe"? Ano tak, to ta bajka, tylko, że z aktorami, która opowiada o dalekiej przyszłości w polskiej służbie zdrowia.
0 0
odpowiedź
User
ja
dziwi mnie podniecanie się tematem chorób. Nie kumam popularności
0 0
odpowiedź
User
Adamo023
Może dlatego, że jest obecnie najlepszym tasiemcem w kraju? Postacie są bardzo dobre. Nie to co w emce dla przykładu.
0 0
odpowiedź