Muzodajnia i Plusoczytelnia pozostaną na rynku
Konsolidacja submarek sieci Plus nie obejmuje serwisów Muzodajnia i Plusoczytelnia. Oba będą funkcjonować pod swoimi dotychczasowymi domenami.
Przypomnijmy, że w ramach zmian w Plusie z rynku znikają takie marki ofert telefonicznych jak MixPlus, Simplus i 36,6. Zostają zastąpione brandami, których nazwy zawierają człon Plus i uzupełnienia recyzujące rodzaje usług.
Polkomtel konsoliduje Plusa – koniec MixPlusa, Simplusa i 36,6
Analogiczna modyfikacja nie dotyczy jednak marek serwisów Muzodajnia i Plusoczytelnia, w których oferowane są piosenki, multimedia oraz e-booki i e-gazety. Obie witryny będą funkcjonować pod swoimi dotychczasowymi nazwami i domenami.
Przedstawiciele Polkomtela uzasadniają, że Muzodajnia to silna marka na rynku polskiej muzyki, odpowiadająca profilowi oznaczanego przez nią serwisu. Natomiast Plusoczytelnia od początku swojego działania jest częścią portalu Plus.pl, przy czym nadal będzie dostępna bezpośrednio pod adresem plusoczytelnia.pl. W komunikacji obu marek nadal będzie podkreślany ich silny związek z Plusem.
Dołącz do dyskusji: Muzodajnia i Plusoczytelnia pozostaną na rynku