Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski
W pięciu miastach Polski pojawiły się murale nawiązujące do trwającej epidemii koronawirusa. To element kampanii reklamowej Grupy Lotos „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła na początku maja.
Pięć murali zlokalizowanych w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu ukazuje powszednie, zwyczajne emocje, których ekspresję utrudnił koronawirus. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. Zestawiono na nich obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami.
Projekt powstał we współpracy polskich malarzy, grafików i rysowników. Każdy z murali został namalowany techniką cyfrową. To kolaże, czyli połączenie elementów fotograficznych, graficznych, rysunkowych i malarskich. Murale powstały w duchu współczesnego street-artu.
Na muralu w Warszawie zobaczymy Dawida Kubackiego, Kajetana Kajetanowicza we Wrocławiu, a drużynę polskiej reprezentacji w piłce nożnej w Gdańsku. W Poznaniu na wielkiej ścianie obejrzymy parę długo niewidzących się zakochanych, w Krakowie - babcię, która po raz pierwszy może przytulić swojego wnuka.
Murale są częścią społeczno-wizerunkowej kampanii Grupy Lotos pod nazwą „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła 1 maja. W jej ramach klienci stacji paliw Lotosu mogą przekazać swoje punkty Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. W telewizji emitowany jest też spot, w którym pojawiają się ambasadorzy, współpracujący z koncernem.
Dołącz do dyskusji: Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski