SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mural Perwoll: Contextual Advertising Placement w wykonaniu Braughman Group Media przy ul. Mokotowskiej

Kampanie reklamowe nieustannie ewoluują, starając się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w jeszcze bardziej kreatywny i skuteczny sposób. Jednym z dominujących trendów w tej dziedzinie jest wykorzystanie murali jako nośników reklamowych, szczególnie w kontekście miejsc związanych z profilem produktu. Przykładem udanej kampanii tego typu jest realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.

Realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie; fot. Braughman Group MediaRealizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie; fot. Braughman Group Media

Lokalizacja z przekazem

Wybór ulicy Mokotowskiej, jednej z najbardziej ekskluzywnych i modowych ulic w Warszawie, dla kampanii produktu Perwoll Renew, jest doskonałym przykładem wykorzystania kontekstu jako kluczowego elementu reklamy. Wśród butików światowych marek fashion, produkt ten znajduje swoje naturalne miejsce, ukazując się przed oczami klientów, dla których dbałość o jakość ubrań jest priorytetem.

 

Mural przy ulicy Mokotowskiej generuje ruch na poziomie blisko 1 700 000 / miesiąc. Wielkoformatowa kreacja została w 100% namalowana ręcznie przez grupę polskich artystów, a prace nad nią trwały blisko 55 godzin. Mural dodatkowy został wzbogacony o element non – standard w postaci instalacji LED, której zadaniem jest wyróżnienie produktu na tle całej kompozycji i przykucie uwagi grupy docelowej odbiorców.

Kreacja pasująca do branży

Kampania dotyczy produktu Perwoll Renew – specjalnego detergentu do prania tkanin kolorowych. Idealnie współgra ona z przestrzenią, w której została zaprezentowana. Kreacja modowa prezentowana na muralu skutecznie wyróżnia produkt wśród konkurencji. Mural został w większości namalowany EKO farbami, co jest spójne ze strategią marki Perwoll, która porusza się w temacie mody zrównoważonej i dbania o środowisko.

 

Prezentacja produktu została wzmocniona przez zastosowanie elementu niestandardowego w postaci oświetlenia LED stanowiącego obrys produktu umieszczonego w kreacji reklamowej. Oświetlenie zostaje włączone po zapadnięciu zmierzchu, co dodatkowo wyróżnia i akcentuje produkt Perwoll Renew jako kluczowy punkt reklamy.

 

Efektywność Contextual Advertising Placement

- Kampania Perwoll Renew na ulicy Mokotowskiej to doskonały przykład skuteczności kontekstowego umiejscowienia reklam – podkreśla Aleksander Malisz, Dyrektor Sprzedaży Braughman Group Media. Dzięki odpowiednio dobranemu miejscu i przemyślanej kreacji, marka skutecznie dociera do swojego targetu, budując rozpoznawalność produktu wśród osób zainteresowanych modą i dbałością o jakość ubrań. Świadome planowanie mediów w koordynacji z doświadczonym działem sprzedaży Braughman Group Media wykorzystującym szerokie portfolio lokalizacji skutkuje efektywną realizacją założeń marketingowych klienta.

 

Braughman Group Media to lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej oraz digital OOH w Polsce. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. BGM posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 370 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników DOOH w całym kraju.