Mumio w nowych spotach sieci Play. Nie zniknie Barbara Kurdej-Szatan (wideo)
W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania reklamowa sieci Play z kabaretem Mumio. - To nie znaczy, że Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński odchodzą od nas - zapewnia Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik sieci.
Kabaret Mumio (w składzie Jadwiga Basińska, Dariusz Basiński i Jacek Borusiński), znany w przeszłości z reklam Plusa, pojawił się na razie w jednym spocie reklamowym Play (przeczytaj więcej i obejrzyj go). W reklamie zobaczyć można, że członkowie kabaretu przejęli kontrolę nad salonem sprzedaży, do którego wjeżdża duża scena. - Planujemy tu w salonie serię długich prób do spektaklu - mówi Dariusz Basiński. - Możemy tu zostać? - pyta konsultant. - To się jeszcze okaże - odpowiada Jacek Borusiński.
>>> Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w „10”, ale...
W czwartek Play zamieścił zapowiedź nowej reklamy, w której członkowie Mumio przejmują pełną kontrolę nad salonem:
Czy to oznacza, że operator zmienia strategię reklamową i zrezygnuje w kolejnych kampaniach z wizerunków dwojga konsultantów granych przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego? - Mogę potwierdzić, że członkowie Mumio pojawią się w kolejnych naszych spotach. To nie znaczy jednak, że Basia i Maciej od nas odchodzą - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play - Nie przewidujemy radykalnych zmian - dodaje.
Czy w reklamach Play wystąpią kolejne nowe gwiazdy? - Znane osoby na pewno się pojawią - mówi Gruszka. Nie zdradza jednak nazwisk ani terminów rozpoczęcia kampanii z ich udziałem.
Kabaret Mumio od 2005 do końca 2012 roku występował w reklamach sieci Plus. Niektóre ze spotów, z charakterystycznym absurdalnym humorem, stały się kultowe (obejrzyj najciekawsze z nich). Współpraca z Mumio została zakończona, kiedy obsługę Plusa kosztem PZL przejęła agencja Change Communications (obecnie zajmuje się tym Young & Rubicam).
Dołącz do dyskusji: Mumio w nowych spotach sieci Play. Nie zniknie Barbara Kurdej-Szatan (wideo)