Mumio „robią sceny” z klientami Play (wideo)
Play ruszył z serią internetowych filmików, w których członkowie Mumio przebrani za sprzedawców tej sieci w nieszablonowy sposób obsługują autentycznych klientów.
Jadwiga Basińska, Dariusz Basiński i Jacek Borusiński z kabaretu Mumio reklamują Play od połowy stycznia. W pierwszym spocie telewizyjnym, podpisując umowę z siecią, stwierdzili, że „planują w salonie serię długich prób do spektaklu” (przeczytaj więcej i obejrzyj tę reklamę).
Play udostępnił właśnie pierwszy z serii filmików będących realizacją tej zapowiedzi. Jadwiga Basińska i Jacek Borusiński, mocno ucharakteryzowani dla niepoznaki, jako pracownicy punktu sprzedaży sieci obsługują klientów, natomiast Dariusz Basiński przez radiowęzeł wydaje im zabawne, absurdalne polecenia. Całość zarejestrowano za pomocą ukrytych kamer.
>>> Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w „10”, ale…
- Klienci są autentyczni i bardzo dziękuję im za poczucie humoru i wyrażenie zgody na wystąpienie w naszym sklepowym „serialu” - zaznaczył rzecznik Play Marcin Gruszka na blogu sieci.
Wszystkie filmiki nagrano w ciągu całego dnia w jednym z warszawskich punktów sprzedaży Play. Ogółem nakręcono 110 godzin materiałów. Realizacją całego projektu zajęła się agencja Artegence.
Dołącz do dyskusji: Mumio „robią sceny” z klientami Play (wideo)