Mumio i bałwan w świątecznej kampanii Plusa (wideo)
Wystartowała kampania reklamującą świąteczną promocję w sieci Plus.Akcja z udziałem kabaretu Mumio przebiega pod hasłem "Bałwan gorącopoleca".
Rozpoczęta właśnie kampania Plusa reklamuje telefony i stawkę 29groszy za minutę połączenia dostępne w świątecznej ofercie tejsieci. W telewizyjnym spocie występują członkowie kabaretu Mumio,prowadząc charakterystyczną dla poprzednich reklam tej markiabsurdalną rozmowę. Natomiast w layoutach najważniejszy jestwizerunek bałwana, który pojawia się też w spocie.
Akcja pod hasłem "Bałwan gorąco poleca" od 13 listopada jestprowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne), radiu(RMF FM, Radio Zet, stacje lokalne), prasie (główne dzienniki,m.in. Gazeta Wyborcza, Super Express; tygodniki, m.in. Newsweek),internecie (m.in. onet.pl i gazeta.pl), a także w punktachsprzedaży (materiały BTL).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 grudnia - przygotowałyagencje reklamowe PZL (ATL) i Opus B (BTL), natomiast planowaniem izakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Mumio i bałwan w świątecznej kampanii Plusa (wideo)