SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Morning show TVN-u wygrywa z konkurentem z TVP 2

W sezonie jesiennym nadawany w TVN-ie program „Dzień dobry TVN” śledziło o 100 tys. osób więcej niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” Dwójki. Obu magazynom widownia wzrosła w porównaniu do 2008 roku - więcej zyskał ten pierwszy.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność wydań „Dzień dobry TVN” emitowanych w dni powszednie od 8.30 do 10.55 w okresie od 7 września do 29 grudnia br. wyniosła 666 tys. osób. Dało to stacji 17,99 proc. udziału w grupie 4+ i 19,83 proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu morning show miał mniej widzów, bo 602 tys. i nieco niższe udziały.

Natomiast każdy odcinek „Pytania na śniadanie” przyciągał jesienią br. przed ekrany 561 tys. oglądających i dawał TVP 2 odpowiednio 15,47 proc. i 12,90 proc. udziału w rynku. W analogicznym okresie ub.r. program miał niższą widownię wynoszącą 527 tys., ale za to wyższy udział w rynku, zarówno w grupie 4+ (16,57 proc.) jak i w 16-49 (15,12 proc.). Był wtedy jednak nadawany od 8.00 do 10.15, a obecnie trwa od 8.45 do 10.55.

Pytanie na śniadanie Wszyscy 4+ 16-49
Okres AMR SHR % SHR %
       
31-08-2009 - 29-12-2009 560 514 15,47% 12,90%
       
01-09-2008 - 30-12-2008 526 704 16,57% 15,12%
       
Dzień dobry TVN – dni powszednie Wszyscy 4+ 16-49
Okres AMR SHR % SHR %
       
07-09-2009 - 29-12-2009 665 713 17,99% 19,83%
       
08-09-2008 - 30-12-2008 601 538 17,64% 19,44%

 
Wśród 10 najpopularniejszych wydań codziennego „Dzień dobry TVN” w sezonie jesiennym najwięcej widzów miał odcinek z 11 listopada br., który obejrzało 1,56 mln osób. Tego dnia nie było konkurencyjnego „Pytania”, podobnie zresztą jak w Wigilię (24 grudnia br.), gdy nadano trzeci najchętniej oglądany odcinek programu. Z kolei najpopularniejsze wydanie morning show TVP 2 wyemitowano 28 grudnia br. i miało ono 845 tys. widzów, a na drugim miejscu znalazł się odcinek z kolejnego dnia (29 grudnia).

Top 10 wydań „Dzień dobry TVN” (dni powszednie)

Wszyscy 4+
Data AMR SHR %
11-11-2009 1 564 827 19,93%
30-11-2009 914 471 24,00%
24-12-2009 890 535 15,89%
07-12-2009 816 986 22,65%
16-11-2009 800 282 21,79%
17-11-2009 797 870 21,00%
23-11-2009 792 324 20,06%
19-10-2009 775 602 22,05%
24-11-2009 773 877 19,52%
21-12-2009 758 451 18,58%

 

Top 10 wydań „Pytania na śniadanie”

Wszyscy 4+
Data AMR SHR %
28-12-2009 845 084 16,96%
29-12-2009 767 927 15,52%
09-11-2009 738 042 18,71%
14-10-2009 704 338 14,87%
23-11-2009 701 173 17,57%
02-12-2009 683 398 18,71%
02-11-2009 676 319 17,39%
26-10-2009 668 348 18,60%
04-12-2009 666 465 18,01%
17-11-2009 661 867 17,23%

 

W górę poszła też oglądalność weekendowych wydań „Dzień dobry TVN”, które jesienią br. oglądało 1,053 mln widzów, zaś rok wcześniej – 999 tys. Udział programu w grupie 4+ się jednak nie zmienił i cały czas wynosi 16,59 proc., zaś udział w grupie 16-49 wzrósł z 18,05 proc. do 18,56 proc.

Dzień dobry TVN – weekendy Wszyscy 4+ 16-49
Okres AMR SHR % SHR %




07-09-2009 - 27-12-2009 1 053 474 16,59% 18,56%




06-09-2008 - 28-12-2008 998 975 16,59% 18,05%


 

Dołącz do dyskusji: Morning show TVN-u wygrywa z konkurentem z TVP 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl