SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Moda na odblaski w kampanii „Włącz myślenie” (wideo)

W telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej „Włącz myślenie”. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały firmy San Markos, Papaya Films i Box.

Spot wykorzystywany w rozpoczętym właśnie etapie kampanii „Włącz myślenie” pokazuje porozumienie między poszczególnymi uczestnikami ruchu drogowego, które symbolizuje „widzialna ręka”. Z jednej strony przekaz zachęca pieszych – z których udziałem w okresie jesienno-zimowym ma miejsce najwięcej wypadków na drogach – do noszenia świateł odblaskowych. Z drugiej strony spot ma na celu przekonanie kierowców, by większą uwagę zwracali na przechodniów i rowerzystów.

Kampania „Włącz myślenie” jest prowadzona przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego od kilku lat. Poprzednia odsłona akcji ostrzegała przed jazdą z nadmierną prędkością, pokazując jej tragiczne skutki (więcej o tym).





Spot wykorzystywany w obecnym etapie akcji przygotowały agencja reklamowa San Markos (kreacja), studio Papaya Films (produkcja) i firma Box (postprodukcja). Filmik od 10 grudnia jest emitowany w TVP 1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych tych stacji.

Dołącz do dyskusji: Moda na odblaski w kampanii „Włącz myślenie” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl