Minimalistyczne kreacje w reklamach bez jedzenia promują McDonald's
Agencja TBWA Paris przygotowała dla sieci restauracji fast food McDonald's serię reklam prasowych, które mają promować markę. Są one niezwykle minimalistyczne - pokazano na nich jedynie zdjęcia opakowań.
W nowej kampanii, która obejmuje wyłącznie reklamy prasowe głównym przekazem promującym marką McDonald's są niezwykle minimalistyczne kreacje. Nie ma na nich żadnych haseł reklamowych czy też zdjęć sprzedawanych w McDonald's produktów.
Pokazano jedynie opakowania, w których są one sprzedawane, np. pudełko od Big Maca czy kartonik od frytek. Jedyne widoczne na nich symbole to logo marki, czyli literka M i nazwa produktu.
Twórcy kampanii wyjaśniają, że jedzenie serwowane w McDonald's jest tak popularne i znane, że te kreacje – choć niezwykle graficznie oszczędne – mówią same za siebie. W podtekście chodzi też o pokazanie tego, że jedzenie w McDonald's jest tak dobre, że bardzo szybko znika. Zostaje po nim jedynie kilka okruszków.
Kreację reklam przygotowała agencja TBWA z Paryża.
Dołącz do dyskusji: Minimalistyczne kreacje w reklamach bez jedzenia promują McDonald's