SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Miłość nad rozlewiskiem” pokonała konkurencję, 19 mln zł z reklam

Serial “Miłość nad rozlewiskiem” oglądało w niedziele w TVP 1 więcej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencji. Produkcja miała mniej oglądających niż jej pierwsza część, ale zarobiła więcej z reklam.

Serialowe losy bohaterów “Miłości nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.25 śledziło średnio 4,46 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie 26,32 proc. udziału w grupie 4+ i 22,63 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana jesienią ub.r. w TVP 1 poprzednia część opowieści, która nosiła pt. “Dom nad rozlewiskiem”, miała nieco lepsze wyniki oglądalności. Oglądało ją bowiem średnio 4,68 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 27,07 proc. i 23,90 proc. Wtedy serial ruszył jednak w dopiero październiku br. i nadawany był aż do Świąt Bożego Narodzenia.

Mimo nieznacznego spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu, zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Drugie miejsce w tym czasie zajęła telewizja TVN, nadająca przez 12 tygodni “Taniec z gwiazdami” (a w zeszłą niedzielę film), co dało jej 23,69 proc. udziału w 4+. Na kolejnych pozycjach znalazły się kanały: TVP 2 i Polsat, których wyniki w 4+ były prawie identyczne – odpowiednio 12,35 proc. i 12,34 proc.

Wpływy z reklam wyemitowanych przed i po odcinkach “Miłości nad rozlewiskiem” wyniosły 18,6  mln zł. Na poprzedniej części opowieści Jedynka zarobiła 17,7 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądały głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

TVP 1 ma w planach kontynuację opowieści. Dwie pierwsze serie powstały na podstawie książek Małgorzaty Kalicińskiej opowiadających o losach Małgosi, kreowanej ponownie przez Joannę Brodzik. Ponieważ kolejnej książki o niej już nie ma, scenariusz do trzeciego sezonu będą musieli wymyślić w całości scenarzyści.
 


Oglądalność “Miłości nad rozlewiskiem” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
12-09-2010 4 361 341 27,46% 22,75%
19-09-2010 4 348 592 26,40% 22,17%
26-09-2010 4 311 492 25,78% 23,16%
03-10-2010 4 673 292 27,94% 24,38%
10-10-2010 4 261 473 25,58% 21,88%
17-10-2010 4 575 421 26,49% 22,31%
24-10-2010 4 524 625 26,00% 21,43%
31-10-2010 3 886 407 24,05% 20,46%
07-11-2010 4 211 513 24,32% 21,49%
14-11-2010 4 296 832 25,00% 20,39%
21-11-2010 4 185 050 24,20% 20,81%
28-11-2010 4 663 974 25,69% 24,56%
05-12-2010 5 674 924 33,14% 27,94%
Średnia 4 461 810 26,32% 22,63%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 1 – Miłość nad rozlewiskiem 4 461 810 26,32% 22,63%
TVN 4 017 004 23,69% 20,11%
TVP 2 2 094 038 12,35% 12,35%
Polsat 2 092 125 12,34% 16,56%


Profil widowni “Miłości nad rozlewiskiem”

Miłość nad rozlewiskiem  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,87% 77
  Kobiety 63,13% 122
Wiek  4-9 1,98% 33
   10-15 3,91% 56
  16 - 19 2,00% 35
  20 - 24 3,02% 37
  25 - 29 4,53% 51
  30 - 34 6,37% 78
  35 - 39 6,94% 98
  40 - 44 7,10% 110
  45 - 49 9,04% 127
  50 - 54 11,56% 140
  55 - 59 10,50% 138
  60+ 33,05% 169
Wlk. miasta Wieś 47,35% 122
  < 50 tys. 21,76% 90
  50-100 tys. 6,70% 78
  100-200 tys. 7,16% 90
  > 200 tys. 17,03% 84
Zawód Top management 7,03% 90
  Pracownicy średniego szczebla 15,84% 109
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,89% 93
  Emeryci 39,32% 158
  Inni 18,92% 58
Wykształcenie Podstawowe 52,85% 115
  Średnie 29,16% 98
  Wyższe 12,10% 106
  Inne 5,89% 45





 

Dołącz do dyskusji: “Miłość nad rozlewiskiem” pokonała konkurencję, 19 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl