Milka ma nowy design. Największe zmiany od 25 lat
W tym roku marka Milka (Mondelez Polska) przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na nową recepturę, opakowania i odmieniony kształt kostek.
Jak podano w komunikacie "w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak".
Nowa odsłona to również zmienione opakowania zarówno małych, jak i dużych tabliczek Milka. Utrzymane są w charakterystycznym dla marki kolorze Lilac, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, który celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin.
Nowy design czekolad Milka
Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie. Na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.
Wprowadzaniu zmian w samym produkcie towarzyszyć będzie szeroka kampania obejmująca działania marketingowe, sprzedażowe i PR-owe. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.
Więcej informacji na temat kampanii marka poda wkrótce.
Dołącz do dyskusji: Milka ma nowy design. Największe zmiany od 25 lat
Teraz cukier to luksus więc raczej będzie więcej syropu glukozowo-fruktozowego.