SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Miliony piw do wygrania” w promocji Specjala

Ruszyła promocja piwa Specjal (produkowanego przez Grupę Żywiec) prowadzona pod hasłem „Miliony piw do wygrania”. Akcję, realizowaną przez agencję G3 Loyalty&Lottery Solutions, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just, Golden Submarine, MediaVest i Roots PR.

W ramach akcji pod wybranymi kapslami butelek i zawleczkami puszek piwa Specjal Jasny Pełny i Specjal Mocny znajdują się informacje o nagrodzie: „Wygrałeś Specjal JP 2016”, „Specjal JP 2016”. Wygraną puszkę można odebrać w każdym ze sklepów biorących udział w akcji.

Promocja jest prowadzona w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, zachodniopomorskim, mazowieckim, podlaskim i  wielkopolskim. Zaczęła się w połowie marca i potrwa do połowy listopada (nagrody można będzie obierać do końca stycznia 2017 roku). Jej realizacją zajmuje się agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions.

- Nasze doświadczenia z dwóch poprzednich sezonów pokazały, że promocja typu instant win, która już w miejscu sprzedaży nagradza konsumenta za zakup produktu, to nie tylko narzędzie wzmacniające pozycję rynkową Specjala. Loteria zachęca do zakupu, ale też przyciąga nowych konsumentów - komentuje Barbara Rychel, dyrektor marketingu marek Tatra, EB i marek regionalnych w Grupie Żywiec.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Promocja będzie reklamowana w internecie, na outdoorze (nośniki, ekrany bankomatów) oraz w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja Just, za działania w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Miliony piw do wygrania” w promocji Specjala

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bovi
czym sie rozni specjal od eb? czy to przypadkiem nie ten sam browar?
0 0
odpowiedź
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
0 0
odpowiedź
User
miro17
wygrane kapsle chyba tym razem swoi wzięli, zero wygranych a kocham specjala
0 0
odpowiedź