1,51 mln widzów teleturnieju „Milionerzy”
Wiosenny sezon „Milionerów” oglądało średnio 1,51 mln osób. TVN w czasie emisji teleturnieju zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 34,07 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 15 lutego do 6 maja 2021 roku. Teleturniej śledziło średnio 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 10,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 18 lutego br., który oglądało średnio 2,06 mln widzów.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wyniósł 18,19 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki - „Na sygnale”. Trzeci był Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Komisarz mama” i „Przyjaciółki”; 7,23 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, mecze Ligi Mistrzów i „Sprawa dla reportera”; 6,63 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Milionerów” wyniosły 34,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,51 mln widzów teleturnieju „Milionerzy”
Teraz "dziennikarze" piszą na ilość, nie na jakość
:)