SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Orgelbrand szefem marketingu i PR w TV 4

Michał Orgelbrand od 1 stycznia 2012 roku objął nowo utworzone stanowisko szefa zespołu marketingu i PR w Polskich Mediach, nadawcy kanałów TV 4 i TV 6 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Orgelbrand pokieruje zespołem, w którego skład wchodzą Magdalena Plucińska i Marta Sprawka, odpowiedzialne dotąd za działania marketingowe i PR stacji.

Michał Orgelbrand od września 2010 roku pracował dla TV 4 jako freelancer, odpowiadając m.in. za komunikację programów “Dragons Den” i “Spadkobiercy”. Wcześniej był specjalistą ds. promocji i PR w ITI Neovision oraz PR managerem we FremantleMedia Polska. Zajmował się również produkcją telewizyjną.

Dołącz do dyskusji: Michał Orgelbrand szefem marketingu i PR w TV 4

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zzz
rodzinne połączenia procentuja, gratulacje
0 0
odpowiedź
User
...
Misiek to fajny chłopak jest.... Ja go tam lubię nawet bardzo ... Ale to fakt rodzinne i kulturowe...
0 0
odpowiedź
User
...
Misiek to fajny chłopak jest.... Ja go tam lubię nawet bardzo ... Ale to fakt rodzinne i kulturowe...
0 0
odpowiedź