Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)
Canal+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę Canal+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa.
Canal+ telewizja przez internet to nowa usługa, dzięki której klienci mają jednoczesny dostęp do kanałów na żywo, a także do platformy VoD, która została uruchomiona przez operatora kilka tygodni temu. Oferta nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W spotach promocyjnych benefity nowej usługi Canal+ prezentuje widzom dziennikarz i stand-uper Michał Kempa. Akcja spotów rozgrywa się w mieszkaniu głównego bohatera, który korzystając z dużej ilości wolnego czasu wymyślił telewizję „na nowo”.
Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją spotów telewizyjnych odpowiadała agencja Havas Warsaw. Dział marketingu Canal+ przygotował scenariusze spotów oraz dopasował kreacje reklamowe do różnych formatów. Koncept komunikacji digital przygotowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo. Media do kampanii zaplanowała agencja Havas Media.
Od końca maja spoty promocyjne oraz inne kreacje reklamowe są widoczne w mediach digital oraz social mediach. Od połowy czerwca kampania ruszy w telewizji.
W połowie ub.r. Platforma Canal+ (do września ub.r. działająca pod nazwą nc+) miała 2,16 mln klientów usług telewizyjnych, o 44 tys. więcej niż przed rokiem. Potem jej właściciel, notowany na giełdzie koncern Vivendi, w sprawozdaniach przestał podawać liczbę jej subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)