SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miasta-gospodarze promują się na Euro 2012

Euro 2012 to okazja do promocji i pokazania się miast-gospodarzy, z jak najlepszej strony. Chociaż w każdym z tych miejsc odbędzie się tylko kilka meczów, to jednak oczy całego świata będą zwrócone właśnie na nie.

Warszawa

Spot przedstawia kobietę i mężczyznę, ścigających się po ulicach Warszawy, z widowiskowymi akrobacjami. W tle pokazane są najbardziej charakterystyczne miejsca. W grudniu ub. roku klip stał się hitem internautów, którzy krytykowali pomysł, scenariusz, a także wykonanie samego filmu. Wytykali również liczne wpadki m. in.  rzymska „IIII” zamiast „IV” na zegarze. Spot powstał w trzech wersjach: 180-, 60- i 30-sekundowej. W telewizji ukazuje się ten najkrótszy. Miasto wydało na niego ok. 500 tys. zł.

Poznań

Klip skierowany jest do 5 krajów, które zakwalifikowały się do Mistrzostw Europy jeszcze przed zakończeniem eliminacji - Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Hiszpanii i Włoch. W 30-sekundowym spocie można zobaczyć mieszkańców miasta, którzy gratulują awansu fanom drużyn piłkarskich, wskazanych krajów. Spot został również dostrzeżony za granicą. Zajął 3. miejsce w kategorii „Spoty TV” na prestiżowym festiwalu Golden Citygate w Berlinie.

Wrocław

Klip pokazuje charakterystyczne miejsca Wrocławia  m. in. Odrę, Most Rędziński, Rynek, fontanny i stadion. W tle jest dynamiczna muzyka. Internauci podzielili się w opiniach - są ostre komentarze krytyki, ale też pochwały za pokazanie atrakcji turystycznych miasta i oferty spędzenia wolnego czasu.

 

Gdańsk

Gdańsk pokazał dwa spoty, które mają promować miasto na Euro 2012. W jednym z nich, który emitowany jest tylko w internecie, kibiców i turystów do stolicy Pomorza zaprasza były piłkarz Zbigniew Boniek. Drugi, bardziej oficjalny i w języku angielskim reklamuje Gdańsk hasłem „Touch the freedom”, czyli „Dotknij wolności”. Gdańsk będzie się promował również w telewizjach BBC, Eurosport i CNN.
 


 

Dołącz do dyskusji: Miasta-gospodarze promują się na Euro 2012

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tempakivszedzienadaja
hehehe warszawa z "twardym" gwałcicielem zawsze wzbudza mój uśmiech
0 0
odpowiedź
User
filmowiec
warszawa - 3 minuty za pol miliona podczas gdy standardowa fabula w naszym kinie (90 min) kosztuje 4 mln to nie lada wyczyn! tym bardziej, ze z tych czterech spotow warszawski jest najslabszy (by nie powiedziec zenujacy). a pan w spocie poznanskim ma niestety strasznie polski akcent ;-(
0 0
odpowiedź