Mężczyźni bardziej kreatywni w sieci
Mężczyźni są o wiele bardziej kreatywni jeśli chodzi o dzieleniesię własnymi treściami w sieci.
Z najnowszego raportu Northwestern University wynika, żemężczyźni częściej od kobiet umieszczają w internecie swoje teksty,zdjęcia, muzykę czy klipy wideo. Dzieje się tak pomimo tego, żeobie grupy mniej więcej w równym stopniu tworzą tego typu treści -informuje serwis Ars Technica.
Badacze wzięli pod lupę 1060 studentów rozpoczynających naukę naUniversity of Illinois. Okazało się, że około 2/3 mężczyzn i 2/3kobiet angażuje się w kreatywne czynności niezależnie odkorzystania z internetu.
56 procent ogółu badanych stwierdziło, że umieściło w siecijakiś rodzaj swojej kreatywnej pracy. Najpopularniejsze były tutajposty na blogach, a następnie klipy wideo.
Jednak biorąc pod uwagę obie grupy oddzielnie, okazało się, że2/3 mężczyzn umieściło stworzone przez siebie treści online wporównaniu do zaledwie połowy kobiet.
źródło: Ars Technica
Dołącz do dyskusji: Mężczyźni bardziej kreatywni w sieci