SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mets obronił w przetargu obsługę mediową Wawelu

Dom mediowy Mets (GroupM/WPP) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów produkującej słodycze firmy Wawel. Pokonał w nim pięciu konkurentów.

W trwającym od stycznia br. przetargu na obsługę mediową firmy Wawel brało udział sześć agencji mediowych. Ich nazw marketer nie ujawnia. Finalnie Wawel zdecydował się kontynuować współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z dotychczas obsługującą go pod tym kątem agencją mediową Mets.

Jak przekazano portalowi Wirtualnemedia.pl, umowę między producentem a agencją podpisano do końca br., z możliwością jej przedłużenia.

Dołącz do dyskusji: Mets obronił w przetargu obsługę mediową Wawelu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl