SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” umacnia się na pozycji lidera pism męskich

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 61 428 egz. i względem lipca 2012 roku była wyższa o 9,45 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 5,26 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 42 313 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 12,17 proc. do 35 657 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 37,84 proc. i ostatecznie wyniósł 30 754 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu 2013 roku wyniosła 25 507 egz., po spadku o 10,92 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media) wzrósł o 3,35 proc. do poziomu 13 239 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

61 428

56 125

Playboy

42 313

40 200

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

35 657

40 596

Logo

30 754

49 475

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

25 507

28 633

Sukces

13 239

12 810


W porównaniu do czerwca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 13,58 proc.) pochwalić się mogło „Logo”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Playboy” - było to jednak tylko 1,88 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

61 428

54 952

Playboy

42 313

43 122

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

35 657

35 760

Logo

30 754

27 077

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

25 507

23 624

Sukces

13 239

13 919

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” umacnia się na pozycji lidera pism męskich

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr No
szkoda, że nikt nie uwzględnia w rankingach męskich pism na tablety jak Mannish czy Ego
20 12
odpowiedź