MEC przez kolejny rok będzie obsługiwać Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol przedłużyła o kolejny rok współpracę z domem mediowym MEC w zakresie planowania i zakupu mediów do jej kampanii. MEC zwyciężył w przetargu, pokonując w nim trzy konkurencyjne firmy.
Mlekpol, który jest właścicielem m.in. marki Łaciate, współpracuje z domem mediowym MEC od ośmiu lat. W ogłoszonym ostatnio przetargu na obsługę mediową tej firmy oprócz MEC uczestniczyły też trzy inne domy mediowe. Ich nazw nie ujawniono.
Jak powiedziała Ewa Gromadzka, dyrektor marketingu Mlekpolu, MEC najlepiej odpowiedział na strategię medialno-marketingową firmy.
Agencja przez 12 kolejnych miesięcy będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów do kampanii wszystkich marek Mlekpolu we wszystkich kanałach komunikacji.
W ub.r. Mlekpol reklamował głównie Łaciate - jesienią realizował działania pod hasłem „Wszystkiego Łaciatego” w związku z jubileuszem 20-lecia marki.
Dołącz do dyskusji: MEC przez kolejny rok będzie obsługiwać Mlekpol