Mlekpol kampanią promuje sery żółte
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą sery żółte, w której za planowanie i zakup mediów tv odpowiada One House.
Działania, realizowane od lipca do końca października 2024 roku, mają na celu wzmocnienie marki Mlekpol w kategorii serów żółtych oraz podkreślenie jakości i różnorodności oferowanych produktów.
Ogólnopolska kampania realizowana jest w różnych mediach, w tym w telewizji i na platformach BVoD (Broadcast Video on Demand). Jej celem jest pokazanie różnorodnych wariantów serów żółtych marki Mlekpol, budowanie świadomości w grupie docelowej oraz podkreślenie atrybutów odpowiednich produktów poprzez kreatywne działania.
Kampania dla serów żółtych Mlekpol jest kolejnym projektem realizowanym przez agencje z Grupy One House dla tego klienta. Agencja oS3 wspólnie z One House realizują również działania dla marki Rolmlecz. Dodatkowo, agencja One House planowała i kupowała media dla marki mleka Łaciate.
– Cieszymy się, że klienci dostrzegają, iż kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewnia większą efektywność budżetów reklamowych. Wierzymy, że nasza komplementarna oferta oraz zintegrowane podejście pozwalają na osiąganie lepszych wyników i budowanie silniejszych relacji z naszymi klientami – mówi Marcin Piecewicz, CEO One House.
– Rozszerzenie naszej współpracy o kategorię serów żółtych jest dowodem na sukces dotychczasowych projektów i naszej determinacji w dążeniu do rynkowego wzrostu Mlekpolu – dodaje Katarzyna Baczyńska, head of media w ONE House.
Dołącz do dyskusji: Mlekpol kampanią promuje sery żółte