SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald’s promuje „burgery po Twojemu” (wideo)

Nowa kampania sieci restauracji McDonald’s reklamuje możliwość dowolnego dobierania przez klientów składników do burgerów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD.

Spot z kampanii pokazuje, jak podczas kolacji w McDonald’s dziewczyna jest zaskoczona jednym ze składników Wieśmaca zamówionego jej przez chłopaka. Reklamy podkreślają, że w restauracjach McDonald’s przy stoiskach samoobsługowych klienci mogą wskazać wybrane składniki do burgerów, które kupują.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Za obsługę reklamową sieci McDonald’s odpowiadają agencje DDB&tribal (kreacja reklam ATL-owych) i Gutenberg Networks (materiały POS) oraz dom mediowy OMD (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: McDonald’s promuje „burgery po Twojemu” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Restauracje. Dobre. fast food. Bar szybkiej obsługi. To nie jest restauracja.
0 0
odpowiedź
User
jak
Iść z dziewczyną na kolację do maca to jest przypał. Podstawówka normalnie, a tutaj dorośli ludzie pokazani.
0 0
odpowiedź
User
jak
Iść z dziewczyną na kolację do maca to jest przypał. Podstawówka normalnie, a tutaj dorośli ludzie pokazani.
0 0
odpowiedź