SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald's w nowej kampanii pokazuje swoją historię w różnych produkcjach filmowych i telewizyjnych

Sieć fast food McDonald's prowadzi globalnie nową kampanię reklamową, w której nie promuje jak to zwykle bywa konkretnych pozycji ze swojego menu. Pokazuje liczne sceny z produkcji filmowych i tv, w których na przestrzeni lat się pojawiał. 

W ramach kampanii premierę ma nowe menu McDonald's - “As Featured In Meals”. Znajdują się w nim „posiłki znane z popkultury”. Są to nie tylko znane i popularne dania, które można już znaleźć w McDonald's, takie jak Quarter Pounder czy Filet-O-Fish, ale klienci mogą również znaleźć takie pozycje, jak limitowana edycja dipu Sweet 'n Sour, nawiązująca do drugiego sezonu “Loki” Marvel Studios. Oprócz tego mają też do wyboru m.in. McNuggets z kurczakiem, ćwierćfuntówkę z serem lub kanapkę Big Mac w połączeniu ze średnimi frytkami, średnim napojem bezalkoholowym i sosem słodko-kwaśnym. 

Reklama zawiera wiele nostalgicznych scen. To np. moment z „Clueless ”, w którym Travis dziękuje „wspaniałej załodze McDonalda, która spędza godziny na robieniu tych McMuffinów z jajkiem”. Uwzględniono także słynną namiastkę McDonald's z “Coming to America” – McDowell's, a także futurystyczny przejazd z “Piątego elementu”.

- Zamówienia składają nie tylko nasi prawdziwi klienci, ale od dziesięcioleci robią to także nasi ulubieni bohaterowie filmów i programów telewizyjnych – powiedział Morgan Flatley, dyrektor ds. marketingu globalnego i szef ds. nowych przedsięwzięć biznesowych w McDonald's. 

“As Featured In Meals” nawiązuje do ciągłej współpracy McDonald's z Palace, w ramach której szereg charakterystycznych motywów McDonald's zostało przekształconych w popularne produkty i produkty z limitowanych edycji. Klienci, którzy zakupią posiłek zgodnie z opisem w posiłku – dostępny w ponad 100 krajach od 15 sierpnia – będą mogli zeskanować kod QR, aby uzyskać wyłączny dostęp do linii produktów Palace McDonald's.

Rola McDonald's w popkulturze

W nowej globalnej kampanii McDonald's sprytnie mówi o swojej roli w popkulturze, prezentując różne epizody filmowe i serialowe, w których marka pojawiła się na przestrzeni lat. 

Reklama rozpoczyna się od przyjęcia zamówienia przez pracownika McDonald's i obejmuje postacie z tych filmów i programów, które składają zamówienie. Przypomina album ze zdjęciami z połączonymi ze sobą scenami.

Spot obejmuje anime, filmy, programy telewizyjne i teledyski, takie jak “The Office”, “Friends”, “Fallen Angels”, “The Fifth Element”, “Seinfeld”, “The Devil Is A Part-Timer” i nie tylko. Przywołuje wspomnienia marki związane ze współpracą z nią i płynnie przechodzi przez sceny, żartując, że te sceny pojawiają się w posiłku, a nie odwrotnie.

Spot emitowany jest również w Polsce, m.in. w serwisie YouTube i jest zatytułowany “Życie może wyglądać jak amerykański film”. Biuro prasowe McDonald's nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące trwającej kampanii.   

 

Dołącz do dyskusji: McDonald's w nowej kampanii pokazuje swoją historię w różnych produkcjach filmowych i telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl