McCann Worldgroup przejmuje od Isobar Poland obsługę social media Mastercard
Operator płatności Mastercard powierzył agencji McCann Worldgroup prowadzenie swoich kanałów w mediach społecznościowych. Wcześniej odpowiedzialna była za to agencja Isobar Poland.
Pierwsze działania McCann Worldgroup w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100zł bez PIN” każdą kartą Mastercard.
W ramach współpracy, agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych dla Mastercard, w tym strategię obecności marki na Facebooku i Instagramie, kreację oraz samą egzekucję treści.
Przez ostatni rok McCann współpracował z klientem w tym obszarze projektowo, odpowiadając m.in. za ideę kreatywną oraz kampanie muzyczne obejmujące takie wydarzenia jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, Open’er Festival i Pol’and’Rock.
- Jesteśmy dumni, że nasz wieloletni partner jakim jest Mastercard, zdecydował się rozszerzyć z nami zakres współpracy. To efekt doskonałej pracy zespołu, któremu z tego miejsca serdecznie dziękuję i wyraz zaufania, zwłaszcza w tych wyjątkowo wymagających czasach – powiedział Wojciech Borowski, prezes zarządu McCann Worldgroup.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Dotychczas za działania w social media dla Mastercard odpowiadała agencja Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup przejmuje od Isobar Poland obsługę social media Mastercard