mBank z kampanią do młodych „Mam konto, apkę, kartę i... ogarniam”(wideo)
Pod hasłem „Mam konto, apkę, kartę i… ogarniam” ruszyła nowa kampania mBanku, której adresatami są młodzi. Przygotowały ją agencje BBDO i Mindshare.
Kampania obejmuje 6, krótkich, 10 sekundowych filmów promujących produkty dla młodych: płatność telefonem, rozliczanie się na numer telefonu, cel oszczędnościowy, szybkie płatności online BLIKiem, czy eWirtualną kartą oraz kartę płatniczą z własnym wzorem.
Kampania jest już emitowana na YouTube, Facebooku, Instagramie, Tik Toku, Snapczacie, także w formie kreacji statycznych. W filmach zostały zastosowane ujęcia kamery subiektywnej (point-of-view shot PoV), która filmowała dokładnie to, na co patrzą oczy bohatera.
Projekt wspierał zespół mBanku w składzie: Rafał Borkowski, Małgorzata Małek, Krystian Piotrowski., Po stronie BBDO w projekt zaangażowani byli: Michał Sławiński, Michał Włodarczyk, Paweł Cholewa, Joanna Cichalewska, Anna Myślińska.
Filmy oraz sesję zdjęciową zrealizowała Flota Filmowa, media zaplanował Mindshare, zaś kreację przygotowała agencja BBDO.
Dołącz do dyskusji: mBank z kampanią do młodych „Mam konto, apkę, kartę i... ogarniam”(wideo)