Mateusz Sosnowski media strategy managerem w Circlewise
Mateusz Sosnowski awansował w strukturach polskiego biura Circlewise. Został media strategy managerem.
Do tej pory Sosnowski pełnił funkcję senior performance account managera. W tej roli zajmował się obsługą dużych domów mediowych oraz kluczowych klientów, takich jak np. home&you czy Pracuj.pl. Był także odpowiedzialny za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów Circlewise.
Obecnie, na stanowisku media strategy managera, będzie odpowiedzialny za rozwój nowych narzędzi akwizycyjnych i automatyzujących procesy mediowe dla e-commerce, opartych na zaawansowanej analizie custumer journey, oraz za budowę na ich bazie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów firmy na wszystkich rynkach europejskich – m.in. dla marek takich jak eObuwie czy Modivo.
- Awans Mateusza związany jest z udostępnieniem w ramach platformy technologicznej Circlewise nowego narzędzia do atrybucji sprzedaży, czyli pomiarów udziału poszczególnych kanałów komunikacji w generowaniu sprzedaży online naszych klientów. Rozwiązanie w wersji beta testowane jest od początku 2021 roku i już wkrótce, w pierwszym kwartale 2022 roku, będzie dostępne jako standardowa funkcjonalność panelu Circlewise - komentuje Paweł Lebiedziński, general manager CEE, Circlewise.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Sosnowski media strategy managerem w Circlewise