Martyna Kaczmarek: z Mars Wrigley do Samsung Electronics Polska
Martyna Kaczmarek, przez ostatnie półtora roku związana z marketingiem Mars Wrigley dołączyła do Samsung Electronics Polska jako marketing manager.
Martyna Kaczmarek do Samsung Electronics Polska przeszła z Mars Wrigley Polska, gdzie pracowała od marca 2020 roku. Była tam regional brand managerem na region Europy Centralnej.
Była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki batonów BeKind i budowanie pozycji marki, która zadebiutowała z sukcesem na amerykańskim rynku i jest obecna w 30 krajach na świecie.
Wcześniej pracowała jako brand managerka marki lodów Ben&Jerry's z portfolio Unilevera. Od debiutu marki w 2017 roku w Polsce odpowiadała za jej rozwój biznesowy i budowanie pozycji na rynku w Polsce oraz w Europie centralnej i środkowej. Nadzorowała m.in. strategię komunikacyjną, marketingową i CSR-ową Ben&Jerry's.
Z ramienia Unilevera nadzorowała nagradzane kampanie Ben&Jerry's, w tym akcję "Niezniszczalna tęcza", która otrzymała pięć Lwów na najważniejszym festiwalu reklamowym świata w Cannes.
Mars Wrigley ma w swoim portfolio takie marki jak Mars, Snickers, Twix, M&M’s, Bounty, Milky Way, Pedigree, Whiskas, Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit i Skittles.
Dołącz do dyskusji: Martyna Kaczmarek: z Mars Wrigley do Samsung Electronics Polska