„Marketing 4 Business” - nowe stowarzyszenie marketerów
Powołane zostało stowarzyszenie „Marketing 4 Business”, którego celem jest promowanie i wzmacnianie roli marketingu jako kluczowego elementu budowania wartości firmy. Organizacja została zawiązana przez 18 profesjonalistów z obszaru marketingu i zarządzania.
Stowarzyszenie „Marketing 4 Business” ma zajmować się m.in. budowaniem i rozwijaniem relacji z innymi organizacjami krajowymi i zagranicznymi, wymianą najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń oraz podwyższaniem standardów marketingu. Swoje cele ma realizować m.in. poprzez integrację środowisk marketingu i biznesu, organizowanie konferencji branżowych, seminariów, szkoleń oraz konkursów. Założyciele zamierzają angażować w działalność osoby zarządzające z największych korporacji i innych liderów biznesu, planują także poszerzenie grona członków o przedstawicieli marketingu działających we wszystkich sektorach.
W skład zarządu stowarzyszenia weszli: Wojciech Pronobis (prezes zarządu), Agnieszka Hryniewicz-Bieniek (wiceprezes zarządu) oraz Piotr Bubak (członek zarządu). Podczas spotkania założycieli przyjęto statut stowarzyszenia. Utworzono także komisję rewizyjną w składzie Beata Mońka, Katarzyna Wojniak oraz Bartosz Dobrzyński. Do grona członków założycieli weszli także Jacek Balicki, Piotr Chęcielewski, Leszek Kurnicki, Jowita Michalska, Paweł Patkowski, Joanna Pędzińska, Michał Sosnowski, Marek Staniszewski, Paweł Szarkowski, Agnieszka Węglarz, Grzegorz Wyrzykowski oraz Marta Życińska.
Za wsparcie komunikacyjne stowarzyszenia „Marketing 4 Business” będzie odpowiadać agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: „Marketing 4 Business” - nowe stowarzyszenie marketerów